time for work.

tvingat mig upp ur sängen idag. det var jävligt skönt att gå och lägga sig i en nybäddad säng igår. mys. jag tog mig i kragen igår och tog mig upp ur soffan. jag fick handlat, blev färdig med tvätten, städade, diskade, hade dock ingen ork till att laga mat. jag belönade mig med chips och dipp istället. ska kränga som faaan denna veckan, sen är det allvar som gäller nästa. får se hur länge det håller. men vi måste ju vara redo för beach 10 ;P hehe..

jag tror jag fixar detta. eller jag måste fixa detta.


nu ska jag göra mig iordning för jobb. efter jobb blir det solning, sen ska jag städa vidare här hemma, laga lite mat och fixa. så länge jag håller mig igång så är det ok. får inte sätta mig och slappa, för då är jag fast ;P


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0