tipping on my toes.

ledig idag, vilket gör att jag kan ta igen en massa jag missat. tanja kom hit med frulle vid halv tio, vi fick pratat lite om saker vi missat, vilket är en del. nästan alldeles för mkt. och framöver finns det inte så mkt tid att ta igen det heller. vi har så mkt båda två just nu. lite svårt när man inte befinner sig på samma ort heller ;P men det fixar vi. efter att tanja gått så tog jag tag i min lägenhet, som verkligen sett ut som en svinstia den senaste månaden. jag har inte haft någon ork till något. det har funnits saker som har verkat viktigare att lägga energin på, men som tyvärr inte var så. så nu har man slösat sin energi på något som inte gett mig något alls. men det är väl det som kallas misstag och visst lär vi oss något av dom varje gång, så helt meningslöst är det ju aldrig.

jag har iaf städat, diskat, vädrat, lagat mat och fryst in, gått ut med sopor, putsat speglar och ja, hållt på hela dagen. nu har jag precis tryckt i mig en halv överbliven pizza från igår ;P nu ska jag snart hoppa in i duschen och städa mig själv lite. sen är allt jätte fint (: har dock kvar att vika lite tvätt från i onsdags när jag tvätta, står fortfarande i stora ikea påsar i sovrummet, hej skrynkliga kläder! ;P men dusch först, sen tvätt. sen har jag varit jääätte duktigt. stolt över mig själv. det är så skönt när allting är gjort (: har slängt ut mitt godis också. nu är det slut ätit, köpt frukt att fylla fruktkorgen med också. nästa vecka börjar träningen (:

ikväll blir det kalas för mamsen. en någerlunda lugn kväll. slut på utgångar för en tid framöver. jobb som gäller imorgon också (: kom och handla bakismat hos mig !! hehe..

ha en bra lördagkväll allihopa.

bara för att fylla ut lite. ingen ny bild.




this is my life.

Kommentarer
Postat av: den där tanja

Du är så oerhört duktig, visste att du skulle ta tag i din lägenhet efter jag gått, jag känner min sabina! :) Vi får ta oss den tiden vi har när vi kan. Du är världens bästa! Love you <3

2010-03-14 @ 11:07:45
URL: http://tanjaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0