you are the best.

jag ska bli bättre på detta, jag ska blir bättre på allting som jag gillar och vill göra. jag har haft en skit vecka. grymt deppig, ensam och krängt en massa skit. man får lov att ha sånna dagar. det får man verkligen. man kan inte allitd vara glad jämt, det går inte. men en hel vecka är lite krydd, till och med för mig ;P

men jag känner redan idag att det kommer bli bättre. om jag bara kämpar på för det jag brinner för. för det jag vill. för det jag tycker om. om jag tillbringar till med folk som gör mig glada och bara skiter i folk som stjäl en massa energi från mig, en massa tid och känslor som dom inte ens är värda. man måste chansa och riskera en massa här i livet, så är det verkligen, men det finns en gräns och den är nådd för länge sen..


nu är jag typ färdig för att ge mig av till mamsen. ska bara vänta på att papsen ska hämta mig ;P jag har två dagar till på mig att vara lat (: haha..


byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0