imnottheonlyone.

imbetterthenthis.

sitter på jobb nu, vi öppnar om en halvtimme ungefär. allting är som vanligt klart. eftersom att jag jobbar. enda stället jag vet att jag är bra på vad jag gör. riktigt bra. och jag kan säga det utan problem om och om igen. det stärker kanske mig lite. kanske inte är ngt att skryta över precis. men jaja..

ingen bra idag. vaknade halv åtta och fick för mig att jag hade försovit mig och skulle vara på jobb i samma stund. men efter att jag sprungit runt lägenheten och dragit på mig kläder, borstat gaddarna, kladdat på mig lite smink och satt upp håret, så insåg jag att alarmet precis ringt och att jag började om en timme. jag är så snurrig i mitt lilla huvud förtillfället, jag vet inte riktigt vart jag är, vad jag vill eller något överhuvudtaget.

som tur är ska jag gå hem om tre och en halv timme. då ska syster firas!

mina tankar bollas fram och tillbaka. jag försöker få klart för mig vad jag får ut av det här och om det är värt att lägga tid, känslor och energi på. och jag vet ju innerst inne att det inte är det. men ändå är det ngt som inte kan hålla mig borta.

lillrasten är slut, dags att arbeta vidare. eller rättare sagt vänta på öppningstid så jag kan slänga ut uteserveringen och förhoppnings få lite kunder. så jag har ngt att göra.


lostinyou - tdg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0