itakestwo.

vaknade idag med en jävla hosta, täppt näsa, ont i hals och öron. men jag fick ändå bege mig till jobb, eftersom att på min arbetsplats finns det aldrig någon som kan ställa upp och jobba för oss när det händer ngt. jag har nog inte sjukat mig en enda gång sen jag börja på subway. men vid tolv kunde min ängel mikaela komma och jobba för mig och jag kunde åka hem och bädda ner mig i min soffa.

här ligger jag nu. med varma koppen och mitt gosiga täcke. ska sätta på en film nu tänkte jag. det känns inte som en fredag idag. kanske för att man varit ledig två dagar också. men det blir en slapp fredag. det är när man är sjuk som man märker att man bor själv. man är helt död och utslagen i soffan och man önskar att man bara kunde be någon hämta papper att snyta sig i, varmt te eller bara bädda ner en ordentligt. vad som helst egentligen. för man har ju ingen ork till ngt själv.

nej, men om jag bara skulle ta och vara sjuk nu.. och skita i allting annat.

hör bara av er om ni vill komma hit och ta hand om mig (;

krya på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0