itseasier.

en fin dag i helsingborg har det varit och jag har varit ledig, perfekt kombo. (: we like! tog min lilla cykel ner i stan och mötte upp wah, peter och micka vid maria kyrkan. sen blev det lunch på mezo, sallad igen för min del ! weh! börjar redan bli trött på det här ;P men bara två dagar kvar. har redan beställt mig en fet jävla kebabtallrik till på lördag ;D min lunch! yeay! sen blev det en liten bu och bä runda på stan och jag skulle inte shoppa men kommer självklart hem med påsar i handen, icke bra! men snyggt som bara den.


ibland undrar man om man ska nöja sig med det bra eller om man verkligen ska kämpa sig svettig och blodig för det bästa. det som man inte riktigt får ur huvudet och jämför allt annat med. något som man inte förstår att det faktiskt inte redan tillhör en. äh, skaka på huvudet och gå vidare är vad som gäller. bit ihop och sen känns det väl bra ?


vi gillar solen. även om den förtillfället gömmer sig bakom molnen. den tittar fram när jag ger mig utanför dörren igen (: nu ska jag snabbt iväg och handla med mammis sen blir det fruitmix on mogwai! ;D


 

byebye äppelpaj!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0