iwantyoutowantme.

fredag idag. som vanligt känns det inte som det eftersom att jag ska tillbringa hela helgen på jobb. vilket det känns som om jag gör varenda vecka. det här med varannan helg ledigt finns inte riktigt. men ska man få ihop lite timmar så får man ju jobba så här. tydligen.

när jag kom hem från jobb så gick jag som vanligt och la mig en stund. ställde dock inte klockan och vaknade typ halv sex. icke bra. men skönt som tusan! tog mig upp, diskade, gjorde tacos, käkade, hoppade in i duschen och nu softar jag här i soffan och undrar vad denna kväll har att erbjuda. jobb imorgon också, så det får ju inte bli ngt festligt. men eftersom att solen äntligen har kommit för att hälsa på så känner jag riktigt mkt för en runda ner i stan och en go kall cider på docken, jag hoppas att jag inte är ensam om detta och att sanih och john vill göra mig sällskap (:

igår tillbringade jag eftermiddagen hos världens sötaste mia och hennes superduperbaota fina bebis linnea (: så underbart söt. vi åt våfflor och jag städa lite (: söta mia hinner inte med att fixa med alla husliga saker, hon har hand om sitt lilla knyte dygnet runt.

jag ska få en liten kise till, en vän till kiwi (: så hon slipper sitta hemma hela dagarna själv. hoppas hon blir glad. maaango ! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0