lostinyou.

lite smått jobbig morgon. jag har sovit massor men ändå är min kropp helt matt och trött. känns typ som om jag börjar bli sjuk. men jag tror jag vet vad det beror på. tyvärr. jag gör av med mer energi än vad jag får i mig. not so good. den här jävla soppan, sallad, frukt, knäckebröd och vatten i tre dagar har gett resultat, jag fick en tråkig, seg och trött sabina. inte mitt mål kanske men det hände ngt iaf ;P

fick i mig lite ägg och apelsinjuice till frukost, för att fylla på med ngt. men nu blir det lite soppa till lunch också, måste ju ta slut på skiten. sen blir det nog något ordentligare till middag, typ spagetti och köttfärsås (: åh, jag har längtat så efter allt möjligt och ändå har det bara gått tre dagar. fy fan vad jag älskar mat, mat är kärlek.

igår var en mysig dag. super. en helt perfekt ledig dag. och idag är det jobb som gäller igen. på något sätt hatar jag känna på ledigheten för den är så grymt mkt bättre och man vill bara ha mer. men så funkar det ju tyvärr inte. har jobbat i över ett år utan semester. sjukt segt. men jag hoppas på lite semester och fint väder snart (:

 

have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0