neverever.

aldrig mer nykter utgång. det enda som känns kul är att jag mår bra idag. men jag hade hellre mått dåligt och haft kul. det var grymt jävla segt. visst hade man kul vissa stunder. men man blir ju helt knäpp på alla fulla människor. det funkar inte.

det är omöjligt. denna världen är verkligen konstig. jag kommer aldrig förstå mig på hur den fungerar. vilket är synd.


tack apple! även om kvällen slutade tidigt och den var grymt seg, så har vi kul. och vi tar igen detta ngn annan gång ;P

nu är det jobb som gäller. känner inte alls för det. försöker hitta ngn som kan jobba mina sista timmar så jag slipper. vill bara laga ngn god mat, ligga i soffan och slappa, kolla någon go film. kankse med något trevligt sällskap också. tanja hade inte varit helt fel att ha här nu. min älskade tanja. vill ha en tanja-kram.


äh.. gå och dö !

Kommentarer
Postat av: apple

vi har roligast, det är bara folk som är avis på oss som ska förstöra vår rolighet :) men vi lär ta igen detta tredubbelt!

2010-05-09 @ 12:08:08
Postat av: Micka BÄ

jag är ganska bra på kramar också.. (:

2010-05-09 @ 19:32:59
Postat av: tanjaaa

Jag vill ha en sabina-kram nu. Saknar dig älskade vän!

2010-05-12 @ 15:40:18
URL: http://tanjaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0