somuchiwant.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. denna veckan kommer bli jobbig känns det som. massa jobb och annat inbokat. nej, mitt huvud är fullt med en massa flumm, tankar och analyseringar av allt. jag blir knäpp. imorgon är en ny dag. jag tar mig igenom det här. i do. i will.


kiwi har attackerat mig idag. hon tycker inte om att vara hemma själv för mkt. då blir hon först mysig och sånt. sen inser hon att jag inte har tid med henne och hon blir arg och springer efter mig. attackerar mina ben och bits. knaskatt! så arg jag blev på henne.

nu börjar magen kurra. och eftersom att jag åt typ vid fyra senast. så är det väl dags att nanna innan jag blir för hungrig och inte kan sova sen.

kom just på så mkt jag har att ta tag imorgon på väldigt kort tid. men det fixar sig. jag är mästare på att stressa och få mkt gjort. så kan vi slappa sen (:

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0