spinningmymind.

en ny grej, ett nytt mål. varje vecka ska jag sätta upp ett mål, som ska ha nåtts vid veckans slut. vad jag ska straffas med om jag inte fixar det vet jag inte riktigt. men målen är ju till för att jag ska komma framåt och för att jag ska må bättre. så straffet blir ju att jag är kvar där jag var när jag började och jag mår lika kasst som förut. det är straff nock.

denna veckans mål blir att avsluta allting i mitt liv som inte ger mig något och finna något som gör det istället. att ha bättre kontakt med dom som betyder ngt och se till att ta igen det som vi missat. och självklart träningen, men det är inget veckomål, det ska bara göras! varanna dag! heja mig!


pigg och glad, kexchoklad!

nu bär det av till jobb, givetvis på min fina cykel ! (:

så börja inte regna nu för faaaan (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0