thinkofme.

måndag idag. jippi ! ska snart sätta igång och tvätta. vilket inte alls ska bli kul. sen är det jobb ikväll som gäller. vilket inte heller ska bli kul. det är inte så mkt som är kul längre. man bara flyter med i det som måste göras. inte så mkt utöver det vanliga som sker. det börjar närma sig den femte mig vilket också brukar göra mig lite nere, man tänker mer, vilket väl är både bra och dåligt.

ibland ger man sig in på saker som man kanske inte borde. men man vet ju faktiskt inte om det är bra eller dåligt förens man testat. man får riskera ibland för att möta det bra på vägen, förhoppningsvis. men i detta fallet finns det inget att lita på, vilket gör att man tar ett steg tillbaka, man vågar inte riktigt. jag skulle kunna göra så mkt så annorlunda, om jag bara visste. ahh !


hoppas ni alla får en bra vecka.


frågan är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0