wantitnow.

ibland undrar jag vad jag gör fel och vad alla andra har som inte jag har, varför ska det vara så konstiga system. jag vet ju att jag fixat det. jag vet att jag hade varit bäst! hur ska jag kunna förklara det? jag är ju inte sån, jag är inte så bra på att prata om att jag är bra på något så. jag är inte så bra på att stå på mig, inte så bra på att tjata och vara på. jag är kanske inte så bra ändå.

det är jag fantamig visst det! (:

nu ska jag bege mig ner i stan för att fika med sara, sen ska jag jobba igen. sista kvällen nu på ett tag, sååå skönt (: det var skönt att jobba två kvällar. men sen blev det tråkigt igen. så ensamt och alltid hemma så sent. min kiwi saknar mig ;P



är det fredag idag ?
varför känns det aldrig så..
för att man jobbar varenda fucking helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0