no uriel.

dagen har jag tillbringat nere i malmö med min älskade familj på comedy festival. en trevlig och skrattfylld dag. det behövdes. tack mamma, pappa och syster, och självklart johan glans som alltid lyckas få en att skratta, helt otroligt, det räcker man ser killen så skrattar man ;P

kom hem för cirka en timme sen, älsklingen och hadis sitter i soffan och kollar fotboll. av någon anledning kommer vi in på hipphipp citat, vilket får mig att tänka på en massa gamla blogginlägg med citat och grejer från allt möjligt, vilket fick mig att gå tillbaka och läsa en massa. fy fan så mycket jag saknar. när alla ens vänner var här, när inte alla jobbade och pluggade, när man inte hade alla dessa måsten. tråkigt nog så är livet i behov av dom här måstena, för att vi ska kunna leva och komma ngnstans. och förhoppningsvis så får vi smaka på det goda till slut, efter all tid vi offrat på det mindre goda.

jag tycker inte världen är rättvis. kraven är alldeles för höga.


jag önska att jag visste vart jag skulle börja med allt jag vill, för viljan finns och den är enorm. hur ska jag bevisa för någon annan?


goodnight.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Imorgon bestämmer vi då ;) Jag ska iväg vid fyra men resten av dagn är jag din

2011-02-16 @ 09:29:19
URL: http://mikaelaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0