sooner or later i get what i want.

äntligen är denna jobbveckan över, har jobbat sju dagar i rad och ingen del i min kropp mår bra just nu. förutom mitt hjärta kanske (; men ryggen, knäna, fötterna, huvudet och ja allt är ömma och trötta. så när jag sluta idag gick jag hem och tänkte ta det lugnt, kanske sova ngn timme, men så blidde det inte. jag började istället städa bort svinstian jag bott i senste veckorna, har varken haft tid eller ork till ngn ordentlig städning. men nu är det gjort och fy fan vad fint och rent det är nu (: nu mår man lite bättre iaf. inga dammtussar som ligger och skräpar i hörnen längre. men min rygg ville nog hellre sova än dammsuga, isch! nej, nu ska vi sluta gnälla, jag har ju iaf fått gjort ngt bra idag (:

nu kommer nog snart mysan. ska bara softa, kanske dricka ett glas vin och njuta av att det äntligen är helg. en ledig helg!


det var allt för idag. nu tar jag som sagt helg ! (:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hihi! visst är dem fina skorna?!



va det torsdag du var ledig? :) puss bu

2011-02-12 @ 23:21:40
URL: http://mikaelaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0