something hurts.

har varit en jobbig vecka som har gått sjukt sakta. vilket jag inte kan förstå när den varit fullspäckad med en massa, eller mycket av samma saker. har jobbat hela veckan och det har varit jätte mycket, löning brukar orsaka detta ;P sen hade jag redovisning på min designkurs igår, och eftersom att jag tagit på mig alldeles för mkt, så har jag stressat som fan och såklart i sista sekund blir man färdig. men jag blev färdig iaf, även om jag hade kunnat fördjupat mig ännu mer, finns aldrig ngt slut, hade kunnat hålla på hur länge som helst, men man måste sätta sina begränsningar. men nu är kursen slut iaf, och det har varit jävligt roligt faktiskt, lärt mig en del nytt, både från kursen och mina kurskamrater ;P kul! dessa människorna lär jag nog aldrig se igen, tyvärr.. men det känns skönt att det är slut, en sak mindre att tänka på.

nu blev jag väldigt trött och ska dessutom vila min rygg som gör fruktansvärt ont, men först tvättstugan, för en av favorit sysslorna, tvätt!! wehoo, or not !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0