one last chance.

kanske ska göra ett nytt försök med att få ut lite känslor i text och varför inte här då. det är alltid dom mindre bra perioderna man vänder sig hit. tur att jag inte uppdaterat så mkt den senaste tiden då, betyder ju att jag har det bra (: och det har jag. men jag har fortfarande så mkt som jag vill göra, så jag stressar upp mig själv och inte kan slappna av. det är tråkigt däremot. ska försöka minska alla pågende projekt, köra klart ett, så får nästa vänta på sin tur helt enkelt. tyvärr är ju inte tålamod något man kan köpa i affären, för det skulle jag behöva mkt av. jag är en människa som vill att allt ska hända på en gång, nu nu nu ! ;P och vara färdigt i typ samma sekund som jag påbörjade det..
i helgen börjar min kurs till inredare, vilket ska bli väldigt kul och spännande.. något som tar mitt ett steg närmre mina mål och drömmar. det lugnar ju en lite iaf ;P
imorgon är det jobb som gäller, så nu ska jag faktiskt bädda ner mig så jag orkar med det (:
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0